Viser søkeresultater 1 til 10 av 132
Threaded View
-
02-12-11, 12:53 #27
Sv: Bevilling på Armour Thyroid i Danmark
Tak Mod, for henvisningen til dr.Lowe ang t3 og t4 levels , jeg vil læse dem senere når min hjerne forhåbentlig har fået det bedre.
Luuna, du har ret i at det med læger er komplekst for os, der har mødt modgang på denne front. Lad os støtte hinanden.
Tror du og Nielsigne har ret i, at jeg virkelig har brug for thyroid, det er som om min krop higer efter den.
Kan stadig ikke mærke at jeg er øget til 2,75 grain. Men er jo også 'kun' øget med 15 mg
Angående den henvisning til det spørgeskema på Tietelbaums hjemmeside, kan jeg ikke åbne det. Skal man 'købe' det, og få det sendt hjem privat? Sådan virker det på hjemmesiden. Men nu er jeg heller ikke ret teknisk
Nielsigne, må jeg spørge dig, om du også har binyreproblemer?
Har taget pregnenolone i ca 5 dage og har fået nogle 'bumser' øverst på ryggen/nakken, så tænker om jeg måske slet ikke har brug for det??
majsen
Lignende tråder
-
Fibromyalgi = stofskiftesygdom! Eltroxin, Liothyronin og til sidst - Armour
Av Karina i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 48Siste melding: 30-10-13, 20:52 -
Når hypothyreose behandles som en funktionel sygdom (hypokondri)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 6Siste melding: 20-02-10, 22:46 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker