Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Hybrid View
-
30-11-11, 13:06 #1
Sv: Noen som har erfaring med å plutselig bli mye dårligere, uten endring i verdier?
Jeg har maks ligget på overkant av 14 på FT4 tidligere, så først når jeg kom opp på 18 følte jeg meg bedre. Verdiene er ikke gått ned, derfor er det ulogisk at det skal være det. Ellers har formen min fulgt verdien. jeg har aldri følt meg bra bra, men har vært bedre på høyere verdier og når jeg har følt meg dårligere har verdiene gått noe ned. Dette er ikke tilfelle denne gangen.
Det kan være vitaminene, for jeg har alltid tatt trankapsler som jo har D-vitaminer og B-vitaminer før. Så kanskje selv om jeg lenge har vært ok på dem, så er jeg nå kommet under en grense som gjør at slike ting har en effekt? Skader ikke å prøve i hvertfall. Skal begynne på Q10 også tror jeg. Det hadde jeg god effekt av i fjor, men jeg stoppet for å se om det var dem eller endring av medisin eller hva det var. Er vanskelig å finne ut hva som virker når man gjør alt på en gang.
Og så lenge man blir bedre så "glemmer" man fort hvor dårlig man har vært, men det har jeg blitt mint på nå.
Lignende tråder
-
Hypnose? Noen med erfaring?
Av marge i forumet Alternativ behandlingSvar: 6Siste melding: 30-03-11, 12:44 -
Noen med erfaring av behandling av T3?
Av facefakts i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 23-10-09, 18:57 -
Dårligere verdier tross økning av Levaksin
Av Gitte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-08-07, 20:01 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Noen som har erfaring med akupunktur?
Av Ida i forumet Alternativ behandlingSvar: 18Siste melding: 21-04-06, 19:24

Svar med sitat
Bokmerker