Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Tråd: Magnesium
Threaded View
-
23-11-11, 09:21 #33
Sv: Magnesium
Ingvild, det er lurt å samarbeide med legen. Ikke alle leger kjenner til at vi kan ligge lavt på alt mulig, de tror at når du får Levaxin, så er alt greit. Sannsynligvis har de ikke lært om at stoffskiftet også påvirker opptak i tarm. Det er jo logisk, men selv om mange har en lang utdannelse, er det ikke sikkert at de er gode i å trekke logisk slutninger.
I denne tråden står det om symptomer blant annet
Anemi (iblant macrocyttær), ev samtidigperisiøs anemi, jernmangel,. Endret hemostase, forstyrret trombocyttfunksjonDårlig evne til å ta opp næring i tarmen
Dårligere evne til å ta opp jern i tarmenDet er ikke uvanlig vi vi opplærer legene våre....Vitamin B 12 - mangel
Be om å få en grundig statussjekk på vitaminer og mineraler og forklar hvorfor.
Ikke glem selen, som er viktig i omdannelsen av T4 til T3......
Husk også at mange leger mener at om du ligger nederst i normalområdet på ett eller annet, så er det ok. Men det kan hende at du har det mye bedre med en B12 i øvre grense. Og det er jo det vi jakter på, å ha det mye bedre. Jeg blir så lei av å ha det litt ok, men ikke optimalt, som de fleste andre....• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Kjempe reaksjon etter jeg tok Magnesium !!!!
Av gutt_81 i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 3Siste melding: 16-04-07, 19:18

Svar med sitat
Bokmerker