Jeg veksler mellom 68-69 kilo nå. Og er ca 165 høy. Skulle gjerne veid mindre. Men akkurat nå er det som det er. Veide 4-5 kilo mer på det meste da binyrene var på det verste. Som sagt er helt sikkert noe av vekta vann, ser det på beina, lekre merker etter strømpestrikk...... og kan klemme en finger i huden, og merket etter fingeren blir stående en stund.

Ja, jeg tenker som deg når det gjelder kosten, basalt som fett, proteiner og ferskmat. Fryseren er full av bær etter sommeren, det er deilig å nyte utover nå. Rips er umulig uten sukker. Så det bryr jeg meg ikke noe om. Men solbær, blåbær og stikkelsbær og bringebær går helt fint. Det er en vane å ligge unna sukker, det er helt sikkert. Men det er rart med det sosiale, jeg føler meg sær når jeg treffer venner og kollegaer og jeg ikke drikker vin. De lurer jo på hvor lenge jeg skal holde på på denne måten I allefall til binyrene er bedre, det er helt sikkert. Men noen ganger drømmer jeg om lekre desserter og vin....

Du har helt rett, selvfølgelig kan vi spise kylling i farta i stedet for brødskiver!