Hei Kevlin!

Nei jeg har ikke skrevet noe om dette "eksperimentet" mitt ennå, men kan forklare litt nå. Jeg har i flere år handlet thyroid på nettet, men plutselig så ble det vanskeligere med leveranser og jeg gikk lei. Bestemte meg for å gi Levaxin og Liothyronin en ny sjanse. Det gikk ikke særlig bra. For det første så begynte vekten å øke veldig. Raskere enn noensinne. Jeg har bestandig vært hysterisk redd for denne. Jeg fikk tilbake kroppssmerter som jeg gjenkjente fra den første tiden på Levaxin i 2004. I tillegg ble konsentrasjonen dårligere igjen. Så Levaxin er definitivt ikke noe for meg!

Etter et halvt år med Levaxin fikk jeg nye forsyninger med thyroid, og jeg kjenner allerede etter ca 2 mndr at jeg har det bedre. Har gått ned 3 kg - noe som betyr mye for meg. Føler at jeg er på vei nedover igjen. Kroppssmertene er helt borte og jeg føler meg mer våken. Har begynt å ta medisinen om kvelden og sover bedre.

Kan fortelle mer etter hvert som jeg registrerer forandringer. Jeg er utrolig glad for at jeg er tilbake på naturlig thyroxin! Skulle bare ønske jeg fikk legen med på laget etter hvert, men det får tiden vise.