Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: brun uten sol
-
27-05-05, 11:16 #1Feiga Gjest
brun uten sol
Venter i spenning på prøveresultatene håper at legen endelig kan skjønne at det er noe som ikke stemmer. Måler hver 3.mnd fordi anti-TPO ligger på rundt 700, TSH på rundt 4. Har i perioder noe som "stresser" kroppen, kan ligne på hypersymptomer. Kortisol ble for noen år siden målt til allfor høy på kveld men normal morgen. Symptomer nå: Hjertebank, nervøsitet , kvalme, kraftløshet, brune merker i huden og konstant tørst mm. Orker nesten ikke gå ut fordi jeg er så ille til mote og føler meg kjempegroggy. Har perioder der jeg kan føle meg helt ok. Tusen takk for et kjempebra forum , stå på folkens !!!
-
27-05-05, 15:58 #2
Men måler du (de) på det rette stedet ? Syns mye tyder på at de bør måle litt rundt binyrene. En kan få Brune flekker av at styringshormonet for kortisol (ACTH) er for høyt.
Men nå er det da noe på gang. Sjekk om ACTH er målt.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
27-05-05, 19:01 #3
Du har en TSH på 4 og er uten levaxin, og legen venter på hva nøyaktig?
Lavt stoffskifte sliter utrolig på binyrene, de må sende ut tre ganger så mye som normalt med cortisol for å gjøre opp for lavt stoffskifte.
nora
Svar med sitat
Bokmerker