Viser søkeresultater 1 til 10 av 278
Threaded View
-
23-08-05, 22:08 #11
Anti-TPO en min er også negativ, men jeg har likefullt hypothyreose. Nedtrapping av Levaxin førte til svært høy TSH og fT4 blei null. Den tia var ikke særlig moro akkurat ! Da blei det ikke mye trening akkurat.
En skal ikke skue hunden på hårene sies det jo, men det er vel akkurat der at man kan se at noen har hypothyreose ?
En nedtrapping vil føre til at du får lavere stoffskifte enn du noen gang har hatt. Hvis systemet fungerer nogenlunde, så vil stigningen i TSH føre til at kjertelen vokser og produserer mer Thyroxin. Dette tar tid og du må være beinhard lenge.
Om det er slik at det er noen produksjonsmulighet igjenn i kjertelen så stimuleres den kraftigst om du kutter ut Levaxinen brått og det tar kortest til å få opp produksjonen på denne måten.
Du har valget - seigpining eller kort og jævlig ?
Uansett metode ville jeg målt hver 3uke. Det er viktig for deg å skaffe dokumentasjon på hvordan dette går for det kan si noe om din situasjon.
Spør fastlegen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist der
Av Halla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 57Siste melding: 14-06-15, 14:49 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker