Viser søkeresultater 1 til 10 av 278
Threaded View
-
23-08-05, 20:52 #11
Jo jeg har tatt Anti-TPO og den var 11 så det er vel ingenting. Tras vet jeg ikke hva er. Jeg fikk jo en TSH på 7,56 på en mnd med Levaxin, men siden har den falt. Mens fT4 har øket og plutselig falt igjen.
Jeg håpet at han ville la meg forsøke Armour, men var ikke villig til det. Jeg antar at det var fordi han ville jeg skulle trappe ned Levaxin for så å ta ingenting. Etter hans mening har jeg ikke hypothyreose og det forstår jeg ikke??
Så nå aner jeg ikke hvordan jeg skal fortsette videre. Får holde meg til fastlegen, som iallefall sa til meg etter blodprøvene første gangen: "Det er jo ikke tvil om at du har lavt stoffskifte". Og han som ved første konsultasjon sa at jeg såg ikke ut som en med lavt stoffskifte. Han gir meg iallefall Levaxin.
MEN - er det verdt et forsøk å kutte ut Levaxin? Når jeg ikke får armour?• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist der
Av Halla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 57Siste melding: 14-06-15, 14:49 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker