Viser søkeresultater 1 til 10 av 278
Threaded View
-
16-10-05, 17:58 #11
Ang. progesteron (den ekte, ikkw gestagener som er noen ansdre kjemiske stoffer som ikke fins i naturen) så har jeg hørt om flere som har det bedre med progesteronkremen enn uten. Det er bare å prøve seg frem.
Progesteron er forløper eller råstoff for blant annet cortisol og andre stoffer som kroppen lager naturlig.
Har man for lite østrogen for å gi en normal eggløsnig hevr mnd så lages det lite eller nesten ikke noe progesteron og da mangler man jo forløperen til en mengde stoffer. Det fins diagrammer over hvilke ute et sted eller flere steder.
Da er det klart at å tilføre noe progesteron vil hjlepe på det.
Neb teorien til Lee er ikke bekreftet, det fins ingen annen forsker som har kunnet bekrefte det han sier.
En som kritiserer Lee er Larrian Gillespie og hun siterer anerkjente vitenskapelig publikasjoner som jeg har sjekket ut og jeg har også snublet over ting som bekrefter det hun sier når jeg har surfet på pubmed og medscape og jcem. www.hormonediva.com (hun selger bl.a.bøker)
Lignende tråder
-
Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist der
Av Halla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 57Siste melding: 14-06-15, 14:49 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker