Hvor stor dose B-1 er nok for karbohydratforbrenningen, vet du det?

Jeg har langsomt stoffskifte (Type 2), (Type 4 sist) Hva nå det enn betyr, men skal vel gå an å finne ut etter hvert.

Jeg skriver forslag til kosttilskudd:

Parapack (metabolisk support)
Adrekomp (binyre-support)
Min-Plex B (Mg+Cr+B6)
Kaliumplus
Vitamin C Plus
HCL PLUS (matsmeltnings-support)
VITAMIN E PLUS

Aner ikke hva som er i disse dosene. Noe spiste jeg sist, men dette er mye mer.

Her er linken til laboratoariet (om noen er interessert):

http://www.traceelements.com/

Jeg skal sjekke i morgen hva alt dette inneholder.

Antar vi er enige i det Jeg tar utfordringen, men har i bakhodet at jeg kan bli tatt for å være hypokonder. Men vil nå påstå at det også er en sykdom - som da i tilfelle må medisineres? Spøk til side. Jeg gruer meg. Synd det skal være slik.

Tuuusen takk for tipset om kelp`en baremei Jeg skjelver IKKE lenger, bare når jeg stresser. Men det er ikke et nytt fenomen. Jeg hadde aldri kommet på dette selv. Så nå dropper jeg både Kelp og Rosenrot. Jeg klarer å få mat og drikke opp til munnen uten problem

Så merkelig at det var samme symptomer som da jeg begynte med Levaxin. Antar at det den gangen var cellene som ble "freset opp" etter å ha ligget i dvale i lang tid. Jaja godt det er over for denne gangen.

Jeg fortsetter på linken min jeg - ikke minst for å holde litt "orden" i mitt eget hode etter som ting dukker opp. Sikkert mange av dere som ikke er intressert i alternativt, så jeg er litt redd for at jeg maser her. Men jeg forventer ikke at dere skal engasjere dere så mye, så jeg lar det være min "Hårmineralanalysetråd".

Når jeg studerte giftige metaller så fikk jeg meg et lite sjokk. Aluminium og kvikksølv hadde steget. aluminium mest. Men i dag når jeg har fått summet meg, så antar jeg at det er et positivt tegn - at det blir dradd ut av kroppen og inn i håret. Natrium har falt betraktelig. Den var halvert, og ligger nå innenfor normale verdier. Men dette er jo også i håret, så det gjør meg noe forvirret, men mye natrium er dradd ut av kroppen og inn i håret altså.

Noen som vet om aluminium og kvikksølv gjør noe gærnt i forhold til hypothyreosen?

Har ikke bestemt meg ennå om jeg kjøper kosttilskuddene ennå...dette kan jo bli en følgjetong over flere år. Men tenk om jeg får en bedre allmenntilstand?