Huff dette blir bare mer og mer komplisert. Skummelt å tukle med naturen!! Jeg har lest så mange tema i dag som omhandler doseendringer og symptomer at jeg er nok på feil plass akkurat nå. Men nå får jeg virkelig lyst til å gi opp hele prosjektet med både Levaxin og Liothyronin. Vil likevel gi den siste noe mer tid. Skal ta nye blodprøver om 1 måned, men de er jo ikke til å stole på.

Hvordan vet vi egentlig status i kroppen? Ganske enkelt ved å erkjenne at vi fortsatt er i live?

Føler meg faktisk tåpelig som fortsatt spiser kosttilskudd basert på hårmineralanalyse når jeg etter flere spørsmål og svar her på forumet forstår at det er umulig å forstå noenting. Jeg tror et øyeblikk at jeg har tråden og så ryker den like fort. Jeg må virkelig sette i system dialogene her inne på forumet! Kanskje jeg da kan se litt mere klart?

Dere er SÅ tolmodige dere som gir råd! Kanskje jeg kommer dit hen en dag at jeg også kan bidra med noe?

Ble deppa etter møtet med legen i går som gir meg slike megadoser med Liothyronin, og ved det avslører hvor lite han vet. I dag er jeg mer bortreist enn på lenge. Skulle ikke hodet/hjernen bli bedre med sistnevnte medisin? Fatter ikke hvordan dere har holdt ut så lenge
Man har jo egentlig ikke noe valg da.