Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Hybrid View
-
15-09-11, 10:01 #1
Sv: da her jeg sjekka unga mine og her er resulatene
dattern min hadde foressten jern på 5 skal være 9-34 samt hemoglobin på 11,3 (fikk ikke oppgitt ref omr på den, bare at den var for lav)
kan dette ha noe med atferden hennes å gjøre?• Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med.
• Har fått en ny vår etter oppstartmed ERFA
-
15-09-11, 11:27 #2
Hei:-)
At datteren din er "lat" kan i hvertfall være i forbindelse med for lite jern for man kan bli veldig så slapp av mangle på det. Min sønn var nesten anemisk da han var rundt 4 år og han kunne da ligge på gulvet å leke med bilene sine for det var så slitsomt å sitte eller bevege seg, ofte sovnet han også der midt i leken, og sovnet gjorden han faktisk også på gulvet i bhg midt mellom alle som bråkte og lekte rundt han. Det skal også sies at han sov ikkepå dagtid så det var valdig uvanlig for han å sovne. Huden hans var også veldig gråaktis (han er blandingsbarn så til vanlig har han en fin brunfarge).
Håper dere finner ut av det med barna:-)
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
-
15-09-11, 12:16 #3
Jeg har liknende erfaringer som Trude med barn med jernmangel. Det finnes en jernmikstur som heter "Floradix" som også selges i dagligvarehandel. Den har god smak som barnet ditt bør tåle. Den er snill mot magen. Mange jerntabletter gir treg mage. "Hemjern" på apoteket skal også være bra. Hvis du i tillegg gir barnet ditt masse mat med mye jern og litt C-vitamin samtidig så bør dette kunne rette seg, om det ikke er en bakenforliggende årsak som hindrer opptak.
Levaxin med dårlig effekt i for mange år. Thyroid 2008. Behandling av større hormonbrist 2009
Lignende tråder
-
Mine biorytmer i dag
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 7Siste melding: 12-06-10, 14:02 -
Mine prøver...
Av nerusvi i forumet BlodprøverSvar: 21Siste melding: 06-06-08, 14:22 -
Mine blodprøver
Av glaboy i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 24-09-07, 21:03 -
Mine prøver
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 125Siste melding: 29-05-07, 21:54 -
Mine verdier
Av i forumet Normalverdiene?Svar: 15Siste melding: 22-07-05, 11:02

Svar med sitat
Bokmerker