Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
22-08-11, 16:10 #7
Sv: Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Hej med jer

Har haft nogle rigtig gode uger, efter jeg satte Erfa dosis ned fra 180 til 150 mg. Efter mine tarmskylninger følte jeg mig pludselig meget overdoseret. I de seneste uger har jeg haft mere energi end jeg har haft de sidste 4-5 år, og jeg begyndte også at dyrke lidt motion igen, uden at binyrerne, som jeg ellers kæmper meget med, brokkede sig.
Men nu er der nedtur igen, træt, mat i kroppen og let trykken i brystet, men synes ikke jeg føler mig overdoseret denne gang...
Har læst her at både Rufus og BeritM stort set ikke tager hc mere, og jeg er dybt imponeret og lidt frustreret... Jeg har taget hc siden november sidste år, og jeg har på intet tidspunkt haft lyst til at sætte dosis ned(tager 20 mg). Så nu vil jeg hører jeg om i kan mærke hvis i er overdoserede på hc, hvilke symptomer har i så??
Jeg er meget i tvivl om, om det var forkert af mig at Erfa dosis ned, men jeg fik det jo mærkbart bedre, som sagt bedre end jeg har haft det i flere år. Energien varede dagen ud, og i stedet for at blive mere vågen og frisk hen på aftenen, blev jeg naturligt træt, men nu er der tilbagegang igen, havd kan det skyldes
Jeg synes VIRKELIG det er svært at skelne mellem underdoserings symptomer og overdoseringssymptomer, samt symptomerne fra binyrerne! Hvordan klarer i at skille det ad?
Kram fra den nu lidt trætte prinsesse
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden. Har været på Amour- nu Erfa i lidt over 2 år.
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
snart lavt stoffskifte
Av tone i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 26-08-05, 15:31

Svar med sitat
Bokmerker