Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
28-07-10, 21:29 #11
Sv: DHEA
Kære Rufus
Jeg synes du skulle bruge din ferie på at... hvile ud. Det har du helt sikkert mere brug for. Betragt gerne mine bemærkninger i et fremtidsperspektiv. Om, hvornår eller om overhovedet, vil tiden vise. Nu er du jo startet for et stykke tid siden og det eneste der er brug for, er at iagttage om håret vedbliver med at blive tyndere, eller om vægten stiger fortsat (hvilket er jo tegn på at "noget" er for lidt eller andet "noget" for meget). Gør de det til det evt. bliver en decideret belastning for dig, er tiden inde til overvejelser. Nu er det for sent at skrive mere, men jeg vender tilbage, om ikke i morgen så på fredag. I morgen står den på en tur til Malmö. Hav en god nat
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker