Hei alle sammen !

Dette kommer som anfall med jevne mellomrom i venstre side. Forklarte vel ikke så godt til morgen idag. Det begynner som stikninger inn fra siden under ribbena og oppover, både forann og bak.Så går det over i verking som varierer i styrke. Det gjør så vondt at tårene renner. Har tittet litt på binyresider her i forumet og diverse linker, og kunne hake av mange av de symtomene de nevner. Den jeg hengte meg mest opp i var noe om at doseøkning forårsaket overdosesymptomer samtidig som man har hyposymptomer.(Binyrefunksjonen min har aldri blitt testet, tror jeg).Samt dette med å våkne om natten, ikke uthvilt etter søvn. Hver gang jeg har økt dosen så reagerer jeg med hjertebank, høy puls, mareritt om natten, oppvåkning om natten, svettetokter, hypertendenser, virrete, snakker i et sett i stressede situasjoner, skvetter fort og voldsomt av ting som jeg før ikke hadde reagert på, samtidig som jeg har hyposymptomer som gråter lett, går ikke ned i vekt, trøtt, tiltaksløs osv.
også denne dri.... på toppen nå. også jeg som hadde gleddet meg til å være barnepike...