Viser søkeresultater 1 til 10 av 86
Threaded View
-
18-11-06, 11:20 #2
Ut fra det du beskriver av symptomer høres det absolutt ut som du er overdosert - og selv om du ikke har tatt med referanseområdene er det ganske tydelig at blodprøvene dine bekrefter det. Hvordan hadde du det på 100 µg? Hvis det var for lavt, kan det jo tyde på at du bør prøve 125 µg pr. dag?
Jeg ville nok ikke seponert Levaxin - kanskje en dag eller to, men ikke mer enn det. Så ville jeg fortsatt på en lavere dose, f.eks. 125 µg. De fleste synes det er bedre å ta en fast dose daglig. Dette med å ta ulike doser henger nok igjen fra tidligere, da det ikke var så lett å dele tablettene. Nå finnes Levaxin helt ned til 25 µg, og dermed er det lettere å dele opp slik at man får en jevn dose hver dag. Kjøp en tablettdeler på apoteket!
Du bør selvfølgelig kontakte legen din når det gjelder doseendring - i det minste for å informere om at du endrer. ;) Lykke til!
Lignende tråder
-
Etter medisineringen er formkurven stigende. Har lært mye om hypothyreose...
Av Joni i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 24-11-09, 19:47 -
7 uker har gått, se nå.
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 03-04-08, 20:10 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Jeg har gått ned i vekt!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 24-05-06, 17:12 -
Gått på levaxin i tre år, og prøvene har kun vært "ok" en gang
Av Pinky i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 20-05-05, 22:08

Svar med sitat

Bokmerker