Viser søkeresultater 1 til 10 av 83
Threaded View
-
30-07-11, 21:51 #20
Sv: Levaxin og bivirkninger
Jeg ble også varm da jeg startet på Levaxin. Var helt forferdelig. Det verste jeg visste var varme føtter, så da jeg ble varm igjen var det ikke noe deilig. Jeg begynte på vinteren, så jeg var ikke så ille som deg, men jeg begynte å svette igjen jeg også. Slike ting gjorde jeg jo heller aldri før.
Intressant det du sier om brystene. Jeg har hatt en del vondt i brystene jeg også, men har det ikke lenger nå. Brytene er nok også større ja. Det har jeg ikke tenkt på. Har jo samme størrelse på BH, som da jeg ammet for flere år siden, selv om jeg har gått ned i vekt. Normalt blir jo de mindre da. Tenkte opprinnelig det var vektoppgangen jeg ikk da jeg begynte på levaxin, men den er jo nesten borte og likevel har jeg ikke gått ned i størrelse der.
Intressant å høre om flere har opplevd det tussemaja her beskriver.
Lignende tråder
-
Kan jeg ha lavt stoffskifte problemer om prøvene mine er helt fine?
Av Lucky i forumet DagbokerSvar: 16Siste melding: 25-06-14, 15:44 -
Legen sier jeg er OK
Av kurt i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 33Siste melding: 25-06-11, 07:16 -
Legen min sier jeg er overdosert
Av Siven i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 58Siste melding: 17-03-10, 18:09 -
Mitt stoffskifte var lavt...og prøvene var 2 år gamle
Av snoopy i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 10-01-08, 12:47

Svar med sitat

Bokmerker