Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
04-08-11, 21:54 #4
Sv: Datteren min, snart 17, har det siste halve året sovet mer og mere
Så deilig å høre at det faktisk går an!
Jeg er glad på deres vegne.
Her går det i ring. Fastlegevikaren har ikke lyst til å starte med prøvemedisinering, fordi blodprøvene ikke er avvikende nok. Siste blodprøver klarte vi selvfølgelig ikke å få tatt før 12.45 om dagen. (Jeg vet, Blondie ....) Jeg ba om å få tatt selen og sink-prøver, som de ikke hadde glass til å få tatt på legesenteret, så vi måtte til sykehuset - og da ble det langt på dag før vi var i mål.
Da så det slik ut:
FT4 11
TSH 2,8
Anti-TPO 40
Sink 10 (10-18)
Selen 0,5 (0,5 - 1,6)
Så jeg ringte til endokrinologen på Aker, som jeg hadde vært hos selv, og forklarte situasjonen. Han mente at vi kunne få fastlegen til å henvise dit, for at de kunne gjøre en vurdering - han var tydelig på at man skulle se på familiehistorie og symptomer også, ikke bare blodprøvene. Det kunne fastlegevikaren gå med på (sikkert fordi han da slapp å ta stilling til det selv), så henvisning ble sendt. Etter et par uker kom det brev fra Aker - med avslag på utredning fra spesialisthelsetjenesten. Hun vil bli best ivaretatt av fastlegen, sier de..... En skal stange hodet i mange vegger!
Jeg må sette meg og skrive klage. Mange års erfaring med saksbehandling i jobbsammenheng kommer til nytte!
Lignende tråder
-
Datteren min på 21 år har brukt Levaxin i ett år nå
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 10-02-10, 22:34 -
Behandling, når man nu kun har den halve kirtel tilbage
Av Helle i forumet OperasjonssalenSvar: 1Siste melding: 07-04-09, 14:53 -
fjernet halve skjolbruskkjertel
Av cyrene i forumet OperasjonssalenSvar: 7Siste melding: 26-10-07, 21:25 -
Erfaringer med ulik dosering ut over måneden/året?
Av Stina i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 22-08-06, 20:52

Svar med sitat

Bokmerker