Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
03-11-08, 15:28 #23
Re: Skal det ta så lang tid?
Ja, det er nok dette med å finne "synderen" som er "jobben" her om dagen. Jeg tipper at det er jern/ b12 mangelen som gir meg det jeg kaller hyposymptomer, de går jo ganske hånd i hånd. Det hadde vært fantastisk å finne denne "synderen" etter så veldig mange år. Jeg har jo alltid hatt disse hyposymptomene, uansett dose, høy eller lav, men ved ovedosering har jeg fått hjertebanken/ pulsen og enorme skjelvinger (mye værre enn nå) i tillegg til alt det andre. Så jeg krysser alt jeg har for at synderen er tatt nå. Tenk så herlig julegave det hadde vært med litt energi og overskudd!! Det er jo slik med en sånn hypo-hjerne som jeg har at det i grunnen er mer enn nok å huske på denne lille levaxinpillen hver dag, og fryktelig vanskelig å huske på jernet, særlig når man ikke skal ta det sammen med levaxinen og helst sammen med mat også....Så jeg blir nok å trygle om injeksjoner ja, bare for å få jernet opp fortere. Doseøkningen jeg hadde i begynnelsen av året kommer ikke til å gjenta seg nei, jeg stolte på legen(e) og gjør ikke den tabben igjen. Har lest om d-vitaminet n'Finn, pilleboksen står her og jeg er klar for å sette igang, starte med 10 mcg og øke med 10 i uka?
Takk for at dere svarer, hadde vel egentlig ikke så mange spørsmål, men bare det å få tømt tankene et sted midt oppe i alt dette hjelper utrolig mye
Lignende tråder
-
Jeg har hatt hypothyreose i 20 år
Av Blondie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 03-07-10, 12:30 -
Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Jeg har hatt hypothyreose i vel 10 år.
Av Fanteri i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 02-11-09, 16:11 -
Har hatt hypothyreose i 15 år. Muskelsmerter. Manglende lyst...
Av findus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 26-02-09, 23:06 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12

Svar med sitat
Bokmerker