Tak for jeres hurtige svar
Ansia og n`Finn:
I har ret jeg kan nok ikke mærke en forskel på eks 10% fra box til box og jeg kan jo bare tage en ekstra hvis jeg skønner det nødvendigt. Kan godt mærke at jeg nogle gange hopper tilbage i den overbevisning om at vi alle passer ind i hver vores små fine æsker - det er nemt, det er bekvemt og man kan fralægge sig ethvert ansvar. Det er sådan systemet er bygget op og det er den måde jeg er opdraget på Men virkeligheden er jo heldigvis en anden.
n`Finn: der står ikke på glasset hvad det indeholder - kun at jeg skal tage 60 mg om dagen - men jeg vil prøve at kigge ind på linket du har sendt.
TanjaK:
Jeg krydser også fingre for at thyroid er sagen for min krop - det er 4. slags pille jeg får mod lavt stofskifte siden januar. Tænker at også det må stresse kroppen lidt Jeg nåede op på en dosis på 150 mg Euthyrox men har de sidste 7 dage kun taget 100 mg for at få dem til at række. de 60 mg Thyroid jeg tager nu har jeg fået fortalt svarer til 100 mg Euthyrox. Det er ikke sagen at gå ned i dosis men skal have taget ny blodprøve d. 10/11 og så kan han forhåbentlig se at jeg skal sættes op i dosis - ellers gør jeg det alligevel
Jeg opløser pillen som du skriver under tungen og har taget ekstra selen igennem flere år og undlader gluten til hverdag.
Hvordan fik du overtalt din læge til at give dig Thyroid-S???

Kærlig hilsen
Cirkeline