Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
22-07-11, 09:04 #7
Sv: Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Puha.... Sikke en dag i går. Efter mit lille eksperiment med thyroid til natten, lå jeg hel brak hele dagen igår. Havde hjertebanken og sov i 3 timer midt på dagen, som havde jeg fået en hammer i hovedet
Kunne ikke andet end at spise spise spise og ligge på sofaen hele dagen
Idag har jeg taget Erfa som jeg plejer, da jeg har et vigtigt møde i banken senere og er nødt til at være i stand til at bevæge mig uden for huset... Tror liiiige jeg venter lidt med thyroid til natten igen... Jeg har jo heller aldrig haft søvnproblemer, så måske jeg bare skal holde mig til at ta den om dagen.
Har jo fulgt en del med på sidelinjen de sidste 3 år, især Ruth, BeritM, Rufus og Blondie har jeg læst meget om, og kan alle se hvordan de stille og roligt får det bedre. Jeg synes ikke rigtig jeg får det mærkbart bedre, selvom jeg egentlig føler jeg gør "alt" Føler at det især er binyrerne der volder store problemer hos mig.
Det er lidt frustrerende ikke at komme nogen vegne... Tænker lidt om jeg skulle overveje en tur til Bruxelles eller Dag Schiødt i Norge, for at se om der er noget hjælp at hente der...
Der må vel være bedre tider i vente for mig også tænker jeg
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden. Har været på Amour- nu Erfa i lidt over 2 år.
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
snart lavt stoffskifte
Av tone i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 26-08-05, 15:31

Svar med sitat
Bokmerker