Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Hybrid View
-
07-05-10, 21:29 #1
Sv: Jeg er nok overdosert
Vigdis? Gunnda? Andre? Se hvad Anitab skriver om optag af HC og status på mavesyre.... i denne tråd:
For lidt mavesyre (uanset om man har refluks eller ej) og den ofte medfølgende kvalme er ret så hyppigt ved slidte binyrer, så måske er Anitabs erfaring værd at tænke nærmere over?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
07-05-10, 22:34 #2
Tusen takk for å bli minnet om dette....husket det da jeg leste det her igjen, ellers var det jo borte.
Jeg spiser periodevis en del rødbeter, og har ikke merka noe på urinen, men nå skal det dobbelsjekkes igjen!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
08-05-10, 16:39 #3
Takk fra meg også! Har lest at c-vitamin (ascorbicsyre) tatt ved måltid også kan ha god effekt ved for lite magesyre. Skal sjekke meg selv også. Anitab hadde mange nyttige erfaringer..
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker