Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Tråd: Anisa fra Danmark :-)
Threaded View
-
17-07-11, 08:53 #10
Sv: Anisa fra Danmark :-)
Hei, jeg har lest din historie, og den er utrolig gripende. Det er forferdelig å tenke på at helsevesenet kan feilbehandle på den måten og ødelegge så mye. Egentlig burde du hatt en klekkelig erstatning for feilbehandling, men slikt er jo ikke så lett å få til. Det jeg tenker på når jeg leser dine innlegg er at du har utrolig mye erfaring og kunnskap, som du villig deler med oss på forumet som har behov for det. Det er supert.
. Imidlertid lurer jeg på om du noen gang har vurdert å skrive en bok? Det er få nordiske bøker på markedet om temaet, så vidt jeg har funnet ut da. Din egen historie, din kunnskap og kanskje også noen andres historier ville utgjøre en flott bok for mange som leter etter gode svar. Jeg må si at etter at jeg fikk påvist min høye anti TPO og jeg har begynt å lese om dette temaet så har det åpnet seg en ny og sjokkerende verden. Jeg ante virkelig ikke at de alminnelige fastlegene kan så lite om stoffskifte og behandling av dette. Det er skremmende at tidligere god behandling med naturlig thyroid ble kastet på båten og erstattet med syntetisk tyroksin, uten at man hadde vurdert hva dette skiftet gjorde med pasientenes symptomer.
Lignende tråder
-
En Hashi's fra Danmark
Av bellebellen i forumet PresentasjonerSvar: 21Siste melding: 26-01-11, 15:43 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
Endnu en ny fra Danmark
Av Giaro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 25Siste melding: 01-08-08, 16:03 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker