Viser søkeresultater 1 til 10 av 71
Threaded View
-
26-06-11, 16:27 #1
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Jeg bruker syntetisk thyroxin (Levaxin fra 2005 kombinert med Liothyronin fra 2009), men er helt overbevist om at syntetisk thyroxin IKKE virker optimalt mot hypothyreose. Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak siden jeg tror at dette kan hjelpe meg. Dette gjør han til tross for, som han sa at ”i hans verden ” - ut fra hva han har lært er alle de plager som jeg har pådratt meg veldig vanlige.
Jeg har etterhvert fått samtlige symptom:
• stive muskler i armene, nakken, beina
• nedsatt muskelkraft
• hendene dovner bort
• vonde ledd i knærne
• vondt under føttene, hælspore (Plantar fasciitis)
• ankler som svikter
• kramper i leggene
• ødem i beina, til tider
• vekttap-platå som har vart i 5 år (etter vekttapet på ca 15 kg i 2006)
• lav energi i forhold til da jeg var frisk
• høyt blodtrykk
• tynt hår og pistrete øyenbryn
• akne i hodebunnen
• dårlig konsentrasjon
• glemsom
• tåketanker (dvs. tankene ligger der inne i tåka)
• mentalt utkjørt
• irritabel
• søvnapnéa og snorking
• kan ikke lenger gå i full jobb.
Legen min som er dansk er "noen og førti", men har altså lært at slike symptom hører med til det å bli eldre, så jeg ga ham boka til dr. Mark Starr "Hypothyriodism Type 2: The Epidemic". Der står det bl. annet at samtlige av symptomene ER knyttet til sykdom i tyroidea. Jeg gleder meg til å få sjansen til å prøve ut noe nytt og venter spent på hvordan jeg får det på dissekert thyroxin.
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
søknadskjema som legen må fylle inn for bruk av Thyroid fra Erfa
Av sivcath i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 02-06-10, 17:15 -
Søke NAV om støtte til ERFA?
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 06-05-10, 22:51 -
Noen av dere som har fått Erfa Thyroid?
Av ella i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 12-12-09, 21:03 -
Erfa Thyroid snart tilgjengelig på registreringsfritak
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 18-10-08, 15:48 -
Erfa Thyroid snart tilgjengelig på registreringsfritak
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 0Siste melding: 18-10-08, 15:48

Svar med sitat

Bokmerker