Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Tråd: Knogleskørhed!!!!
Threaded View
-
28-06-11, 17:14 #21
Sv: Har brug for lidt hjælp!!!
TAk Vigdis - det vil jeg have i mine tanker.
Ja Blondie jeg føler at det er en håbløs kamp som jeg efterhånden er ved at få viklet mig godt og grundigt ind i. Det er et skræmmende men desværre nok ikke enestående tilfælde du beskriver
Forresten scorede jeg 9 i testen
Anisa jeg får helt ondt i maven af at læse dit indlæg men jeg takker dig for din ærlighed.
Jeg skulle have haft fosamax men var hos en behandler der anbefalede Strontium Renalat/Protelos, eller naturlig østrogenplastre+ naturlig progesteroncreme. Vi skulle afvente 1 år og se om der var resultater og hvis det ikke var tilfældet vil det være muligt at skifte præparat - det er ikke tilfældet med fosamax.
Jeg har set at der er aspartam i men jeg ved snart ikke mine levende råd
Jeg har bestemt ikke glemt hvad vi har talt om men alle, dvs læger, familie og venner har presset på for at jeg skulle komme i behandling - jeg bliver så hurtigt påvirket og bliver bange hvis jeg ikke gør noget men også bange for at tage medicinen. Jeg må indrømme at jeg snart giver op.
Hvorfor mener du at jg skal i behandling med statiner for at forebygge bivirkningerne af protelos?
Miacalcic har jeg ikke hørt om men jeg vil google og undersøge.
Vil det sige at jeg ikke kan få en optimal behandling med Erfa og jeg har gjort en uoprettelig fejl ved at starte på Protelos??? Må indrømme at jeg snart ikke kan holde til mere.Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske

Svar med sitat

Bokmerker