Viser søkeresultater 11 til 20 av 38
Threaded View
-
21-06-11, 19:00 #14
Sv: Grusom ventetid :((
Takk for utfyllende svar Anisa
Nei, det var vel ikke noen anledning til å måle slikt antar jeg, siden de sa verdiene var "fine".... :( Det er da virkelig komplisert det her. Jeg tenkte jo ut ifra alt jeg har lest,at jeg hadde Grave's, men da er jo ikke det sikkert. Kjertelen min har heller ikke vært hoven før i de siste 3uker. Men siden jeg fikk min sønn i 2004 har jeg ikke vært helt god. Og når jeg tenker tilbake så faller egentlig mye på plass ved det å være hypo. Jeg leste bare den første linken din nå, tar den andre senere. Men, er det vanskeligere å behandle den variant som jeg kanskje har, eller blir det bare en helt annen kombinasjon med medisiner?
Lignende tråder
-
Forhøyet anti TPO høyt stoffskifte.
Av ElisabethA i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 10Siste melding: 20-03-11, 13:43 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08

Svar med sitat

Bokmerker