Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
25-05-11, 12:42 #10
Sv: Kan disse prøvene tyde på lavt stoffskifte el. binyreproblemer?
Snakket akkurat med hormonlaboratoriet der prøven var blitt tatt. De bekreftet det legen regnet med. Så 26 er altså verdien på morgenen og 4 er kveld. Må si at jeg blir bare mer og mer forvirret av dette.... Kan det være at jeg tilfeldigvis hadde høyt kortisol da jeg tok spyttprøven?
Har ei veninne som har hatt lavt stoffskifte lenge, som bruker en medisin som heter ERFA. Hun sier at jeg kan få noen tabeletter av henne for å prøve for stoffskiftet mitt, HVIS kortisolprøvene var fine.
Er dette å anbefale og hvor lang tid tar det før man merker om man får effekt?
Kan stoffskifte stoppe helt opp, slik at jeg må bruke tabelettene resten av livet da?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Binyreproblemer eller lavt stoffskifte?
Av Chicharito i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 9Siste melding: 05-04-11, 15:16 -
Viser disse prøvene binyresvikt??
Av sliter i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 22-03-10, 06:21 -
Hva betyr disse prøvene?
Av Aurora Sophie i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 29-04-08, 22:37 -
Kan disse prøvene indikere noe?
Av Stina i forumet BlodprøverSvar: 19Siste melding: 09-10-07, 20:23 -
Disse prøvene - er helt grønn jeg
Av -diab- i forumet BlodprøverSvar: 22Siste melding: 29-08-07, 12:02

Svar med sitat
Bokmerker