Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Kviser Levaxin
Threaded View
-
24-04-11, 18:20 #8
Sv: Levaxin og kviser
Det er faktisk meget lidt, Lykkepillen. Det er måske det som er problemet, at det lite Levaxin har sat forbrændingen i gang, i forhold til før - men der er ikke nok hormoner til også at sikre udskillelsen gennem de sædvanlige "kanaler" (nyrer og leveren)? Ved ikke om du ved at huden kaldes faktisk for "den tredje nyre" og hvad kroppen ikke kan skille sig af med urinen og afføring, kommer ud gennem huden...
En effektiv behandling er lige med ca. 2 µg Levaxin pr 1 kg kropsvægt forudsat at man også underkaster sig et binyrevenligt kosthold og understøttende tilskud med vitaminer, mineraler og næsten vigtigst af alt - rette aminosyrer. Alt dette er med til at regulere binyrenes respons på Levaxin. Uden denne respons, vil Levaxin gøre mere skade end gavn idet uden støtte fra binyrene (cortisol nok) kan Levaxin ikke nyttiggøres i kroppens celler. Så er vi tilbage ved kviserne, fordi uden Levaxin i cellerne - fortsat dårlig udskillelse af metabolitter med urin og gennem tarme.
Alt under 2 µg Levaxin pr 1 kg kropsvægt er for lidt til at holde en voksen krop i funktion. Det er lige som at fylde 1 liter brændstof på bilen ad gangen, og ikke forstå at 10 km senere går bilen i stå....
Jeg har postet lidt om emnet her i dag. God bedring.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Til dere som har kviser...
Av Qa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 11Siste melding: 22-05-13, 17:53 -
Liothyronin - behandling og kviser
Av Berit S i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 3Siste melding: 15-05-09, 16:38

Svar med sitat

Bokmerker