Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
Tråd: Kviser Levaxin
-
25-04-11, 10:25 #11
Sv: Levaxin og kviser
Jeg har endda rundet en smule ned idet det faktisk er 2 mcg/µg pr 0,9 kg af kropsvægt.
De nøjagtige tal er "2 mcg/µg pr 0,908 kg kropsvægt" eller "1 mcg/µg pr 454 gram kropsvægt" (454 gram = 1 engelsk pound).
Disse doseringstal er nævnt m-a-n-g-e steder på det udenlandske net og i de medicinske (udenlandske) bøger. Første gang jeg læste om dette doserings-regnestykke var i denne bog. Siden har jeg set samme doseringsanvisning flere andre steder, såfremt patienterne skulle medicineres frie for symptomer.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
25-04-11, 19:54 #12
Sv: Kviser Levaxin
Hadde man nå bare fulgt det. Jeg blir jo plassert som overdosert når jeg er på halvparten i forhold til disse tallene, fordi TSH er dor lav.
-
26-04-11, 07:02 #13
Kanskje du må ta ansvar selv? Og informere legen om at det finnes flere måter å forske og få svar på dette på? Målet bør vel være at du er symtomfri?
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
26-04-11, 07:41 #14
Jeg jobber med saken. Må først få de til å tro på meg. Er så vant til å bli besyldt for å innbille meg alt samme og at jeg er deprimert, så jeg prøver ting. Nå har jeg funnet en ny privat klinikk jeg skal innom. Ingen ting skal være uprøvd, men jeg må bare ta litt og litt, for jeg orker ikke å holde på hele tida.
Jeg vinner til slutt. Håper jeg.
-
26-04-11, 12:33 #15
Hvor skal du hen, er det lov å spørre om det? Ikke svar om du ikke vil!
Å ja, det er synd at mange leger er så raske med å legge alt over på psyke og helseangst.... De vet jo ikke nok om symptomer og reaksjoner i kroppen på denne #§**%?& sykdommen. Og har du fått levaxin, så er du frisk, for det viser jo blodprøvene...
Vær sterk og sta! Vi kjenner ofte selv hva som er rett, om det er en depresjon eller om det er noe som er feil i kroppen. Selvsagt kan vi ha to ting på en gang, men tenk om legen kunne koble de rette tingene sammen, og jobbe mot at du skulle bli symptomfri• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
26-04-11, 19:57 #16
Det er nå ikke rett mot stoffskiftet først.
Det jeg skal først er å få avkreftet ME diagnosen de har satt på meg. Så at Arena klinikken i Oslo gjorde noen tester (leste det i Allers). Så jeg tenkte jeg skulle prøve å få en full sjekk der. Forhåpentligvis for både stoffskifte og ME.
Ut fra web-sida deres så jobber de ikke med stoffskifte direkte, men kanskje de tar den delen også? Men det sto i Allers at de også tar hormontester, og bruker også urin og spytt. Så jeg har godt håp om at de kanskje kan få testa binyrene mine også.
http://arenaklinikken.no/ArenaklinikkenNydalen.aspx
Skal i hvertfall ringe og snakke med dem etterhvert. Må bare få ferdig eksamen, før jeg orker og tenke på slike ting.
Lignende tråder
-
Til dere som har kviser...
Av Qa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 11Siste melding: 22-05-13, 17:53 -
Liothyronin - behandling og kviser
Av Berit S i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 3Siste melding: 15-05-09, 16:38

Svar med sitat

Bokmerker