Viser søkeresultater 1 til 10 av 53
Threaded View
-
05-04-11, 21:43 #19
Sv: På arbejde med lavt stofskifte
Tak Nielsigne
Nej, ikke A-kasse. Den måtte jeg fravælge allerede for mange år siden, da det har vist sig at man ikke er dagpengeberettiget før man har afmeldt sit CVR-nummer OG kan dokumentere frasalget af alle redskaber, bil osv. og først når pengene fra frasalget er spist op og man ikke længere ejer en rød reje, kan man få sine dagpenge. Derudover får man karantæne i 5 år, før man kan tilmelde sig CVR-registret igen, dvs. man i realiteten ikke kan blive selvstændig igen, hvilket tiderne og min alder taget i betragtning er ensbetydende med arbejdsløshed på livstid. 
For selvstændige kan A-kasse kun betale sig med henblik på at opnå retten til efterløn eller når man opgiver forretning. En midlertidig arbejdsløshedsunderstøttelse for selvstændige findes de facto ikke.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
For lavt stofskifte??
Av søløve i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 10-12-10, 14:16 -
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker