Sitat Opprinnelig skrevet av Miori Vis post
Hei
Da er jeg operert for kreft, og er dessverre ikke i form. Venter spent på oppfølgingstime til torsdag. Synes ikke det er mye informasjon jeg har fått, og siden formen ikke er god.. Dessverre.. Lurer jeg på hva jeg skal gjøre.. Selve operasjonen gikk bra. Uff, blir bare oppgitt...

Hva sier disse blodprøvesvarene deg? Dette er fortsatt nytt for meg, og jeg prøver å tilegne med kunnskap om min situasjon.

S-FT3 6.9
S-FT4 31.8
S-TSH 0.07

Tar 4 ganger 200 levaxin og 3 ganger 150 levaxin i uka.

Sliter også med kalsium verdier, og tar 8(!!!!) ganger 500 mg tilskudd om dagen, og det gir meg verdier som sier 2.33...

Er svimmel hele tiden, sliter med hjertebank og småkramper...

Takk for hjelp!
Det virker som at du går på en litt for høy dose Levaxin. Siden du har fT4 på 31,8 og føler tydelige tegn på å være hyper, så tror jeg en del av plagene dine kan reduseres ved å senke dosen. Jeg er også hyper om dagen og kjenner meg igjen i det du skriver om å være svimmel og ha hjertebank.

Når det gjelder ødelagte biskjoldbruskkjertler, så kan dette komme av selve kreften. Hos noen har kreften vokst inn i disse og de kan derfor ikke reddes. Kanskje noe du kan spørre legen/kirurgen om.