Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Tråd: Frustrert
Threaded View
-
21-02-11, 20:36 #7
Sv: Frustrert
Vil bare dele mine tanker og min erfaring med deg. Jeg har ikke forsøkt noen spesiell diett i forhold til å gå ned i vekt. Jeg har spist mindre måltider og hyppigere. Jeg har også hatt fokus på mindre sukker. Jeg kan altså som før stoffskifteproblematikk ikke kose meg med sukkerholdige saker som jeg tidligere gjorde hver dag. Jeg har kuttet ut brus og erstattet det med vann og spiser kun en sjokoladebit av og til og ikke en hel sjokolade hver dag som tidligere
. Skeier jeg ut på dette området kommer kiloene raskt på.
Jeg lever ikke aktivt slik som du ser ut til å gjøre, så jeg har kun i perioder hvor kroppen har tillatt det bedrevet moderat aktivitet (gjerne gåturer). Jeg har også justert noe på inntak av karbohydrater i forhold til hvilket aktivitetsnivå jeg har.
Jeg ger noe mer tid for å stabilisere seg. Du har vært lav og man vet trolig ikke hvor lenge? Det at blodprøvene nå viser verdier som skulle bety at stoffskiftet ser greit ut, betyr ikke at kroppen er helt på samme sted. Min erfaring er at den henger etter og kan trenge måneder før den drar nytte av medisin. Det er relativt kort tid siden du økte Levaxin til 100 pr dag og vektøkning er en kjent faktor ved lavt stoffskifte og også etter oppstart med Levaxin. Jeg tror derfor at fokus på et kosthold du orker å leve med hver dag, fortsatt trening og tiden vil hjelpe deg ned i vekt. Hva som fungerer med tanke på kosthold er svært individuelt, så dette er bare mine erfaringer.
Lignende tråder
-
Ny og frustrert:-)
Av Aina i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 07-10-10, 16:13 -
Frustrert!
Av cirstyn i forumet Frustrert og leiSvar: 7Siste melding: 05-06-10, 22:26 -
Frustrert !
Av benita i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 26-02-08, 10:42 -
Frustrert
Av Rafael i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 13-04-07, 22:36

Svar med sitat
Bokmerker