Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
17-02-11, 15:32 #5
Sv: Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Har nå bakt brud med linfrø, solsikkefrø, byggmel, hele byggkorn, havrekli, grov rug mel, og en blanding med vann/kulturmelk. Forrige brødet var med speltmel. Tåler youghurt, så melk er nok ikke problemet.
Jeg drikker også te ved siden av, kan hende den også gir utslag.
Protein er det kjøttmat? Joda, spiser en del av det. Fettstoffer - der prøver jeg å spise de fettstoffene som er anbefalt for lavkarbo kosthold. Har bremykt smør på brødskivene, kanskje jeg ikke tåler den, siden det er ca 20% rapsolje i den?
Det har vært flere ganger hvor jeg har vært hos mor for å spise middag, og da spiser jeg mer enn det lillebroren min gjør...
Candia - hvordan finner jeg ut om jeg har det? Fysioterapauten som jeg hadde nå sist, antydet at jeg hadde det, pga hvite striper på tungekanten. Så hvis jeg har det, så er det den som gjør at jeg aldri blir mett? Hva slags behandlig finnes for det?
Lignende tråder
-
Plager etter leppebiopsi
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-10, 21:21 -
Alkoholsjokk etter inntak av 3 halv-litere på 6 timer....
Av benga i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 08-06-07, 14:25 -
etter inntak av levaxin
Av pusur i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 20-02-07, 17:55 -
Merkelige prøveresultater...
Av kris i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 01-09-05, 09:41 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat
Bokmerker