Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Tråd: Knogleskørhed!!!!
Threaded View
-
31-01-11, 09:25 #9
Sv: Knogleskørhed!!!!
Så har jeg læst og læst
og min printer har været rødglødende
Når hukommelsen ikke er i top er printeren helt fantastisk
Fordragene har jeg endnu tilgode men glæder mig til at se dem.
Jeg fik Erfa allerede i torsdags selv om der stod 2-4 uger i mailen men det er jeg bestemt ikke utilfreds med - pillerne er på 125 mg og jeg deler dem i 4 og tager 1/4 morgen og 1/4 ca 1 time inden frokost, så jeg starter meget stille og roligt.
Jeg har læst mange spændende artikler og er endt op med at jeg vil tage D3/K2, Calcium og Magnesium og ingen medicin mod knogleskørhed. Jeg har fået tid hos en zoneterapeut for at få rettet op på det østrogen, som jeg ikke producerer og som sansynligvis er årsag til alt det her. Derudover skal jeg have homøopatiske dråber til at understøtte zoneterapibehandlingerne.
Jeg har talt med et par kloge kvinder (en af dem min dejlige mor
) som sagde at det er helt hen i vejret at lægen vil give mig medicin mod knogleskørhed, når han ikke har fundet årsagen endnu. Østrogenmanglen er sansynligvis primær årsag og knogleskørheden er sekundær og hvad vil lægen gøre ved det ? Hmmmmm tænker hvor skal jeg mon hæfte stofskiftet og stress - hvem kom først hønen eller ægget 
Jeg har spist efter Atkins principperne siden november sidste år og jeg elsker det, men tænker på om jeg kan blive ved med det, for der er jo en meget proteinrig kost. Jeg tænker på om det er for syredannende?
Mælkeprodukter er jeg også blevet i tvivl om er ok?
Anisa det må være dejligt at have knogler som en 25 årig
det er en solskinshistorie 
Kærlig hilsen
Cirkeline
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske

Svar med sitat

Bokmerker