Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
25-01-11, 17:41 #11
Sv: hypo+vegetar+sår i munnviker=candida eller b12 mangel?
Jeg har tatt opp denne tørrheten med legen flere ganger. Hun mener det er allergi selv om jeg ikke har fått påvist noe
og sist jeg var der fikk jeg øyedråper mot allergi. Fortsatt like tørr... Jeg vil ikke tvinge legen til å sende meg til øyelege hvis hun mener jeg ikke skal det. Pga den forige legen min mente jeg var hypokonder og har antydet det i journalen min. Men jeg mener legen BØR kunne se at jeg ikke lyger om at jeg er tørr i øynene, jeg er jo blodrød av irritasjon i øynene mesteparten av tiden. Føles som sandpapir når jeg blunker, både med og uten øyedråper...
Stoffskiftet har jeg målt. Får tyroksin. Får nok riktig dose, for får ikke noe videre beskjed fra lege om å endre dose etter at hun har fått prøveresultatene... Jeg tok også prøve på om det var autoimmune reaksjoner og det var det ikke, så jeg skulle ikke ha annet enn tyroksin.
Skal spør legen neste gang jeg er der om jeg kan ta b12 prøve og ferritin nivå, fordi jeg er vegetarianer og mistenker at jeg ikke får i meg nok. Med en gang jeg sier sånt som "pga jeg har hypothyreose" så føler jeg at jeg belærer. Jeg har fått helt legeangst etter hun siste jeg hadde som påstod jeg var hypokonder og bad henne gjøre jobben sin (noe hun ikke gjorde)Ny og forvirret hypo...
Maikas dagbok
Lignende tråder
-
Hypo eller Hyper?
Av Persa i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 25-01-09, 09:59 -
Kjempeforvirret - hyper eller hypo?
Av Sofie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-01-08, 09:48 -
Hyper eller Hypo??
Av rubimor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-08-06, 12:26 -
Hyper eller Hypo??
Av rubimor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-08-06, 12:26 -
Vit B12 mangel, men ikke mangel på Instrict Factor?
Av sivcath i forumet B-vitaminerSvar: 4Siste melding: 27-05-05, 19:27

Svar med sitat
Bokmerker