Da fikk jeg svar på prøver etter 4 uker med ny dose Levaxin:

Tsh: 1,0 (ref. 0,4-4,4)
FT4: 20 (ref. 12-22)
T3: 4,5 (ref. 1,3-4,5)

Dette ser jo perfekt ut! Og hvordan føler jeg meg?

Tåka letta rett før helgen, og jeg nyter at hodet virker bedre:-) Er varmere om natta og morgenen. Kjønnsdriften har faktisk våknet litt til live (!) Jeg blir ikke "av" i armene av å vaske håret, og dovner ikke like ille som jeg gjorde før. Det verker og "strømmer" ikke sånn i kroppen om kveldene. Verken i fingerleddene er borte. Kvisene er borte. På mandag kjente jeg at jeg kunne ha gått innom jobben og snakket med de..

Hva er problemet da?

Jeg blir fortsatt fort stressa og gjerne litt urolig. Har ikke fått humøret tilbake, er veldig emosjonell og lett å vippe av pinnen. Føler meg fortsatt tiltaksløs og ser ikke veldig frem til å gjøre ting. Mister enda en del hår. Kraftløs i armene og føler meg utrent (og det er jeg jo). Er redd for å bli sliten....men kanskje jeg ikke vil bli så utslått av fysiske anstrengelser nå, jeg må bare prøve å ta meg ut litt mer? Takler uansett mer enn bare for en ukes tid siden. Jeg må bare finne gleden med livet igjen :-) Babysteps...

Lurer på om det er vits å teste kortisol igjen? Må uansett sjekke vitamin B & D.