Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Orca's dagbok
Hybrid View
-
06-01-11, 21:42 #1
Sv: Orca's dagbok
Dersom du har vært syk kan det ha tæret på reservene. Og dersom du ikke var rimelig frisk da du tok den siste prøven hadde ikke jeg lagt så mye vekt på den isolert mhp t3 og tsh, bare på t4 - og den ser jo iallfall bra ut.
Du trenger D3, ser det ut som. Jeg bruker denne og den påvirker iallfall verdiene mine (4 om dagen nå i vinter) http://www.nowfoods.com/Products/Pro...Award%20Winner .
Dersom du har gått på antibiotika vil jeg bare anbefale probiotica umiddelbart etterpå... Tarmen er en stor del av immunsystemet og antibiotika skiller ikke på hva som bør være og hva som skal ut.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
07-01-11, 07:15 #2
Hvis du importerer D3 med mer enn 10 mg i hver tablett fra USA, får du problemer med tollen. Fra Europa derimot kan du godt importere 25 mg.... For eksempel her
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
15-03-11, 19:15 #3
Litt oppdatering igjen!
Tok TSH og Fritt T4 for 2 uker siden. TSH var steget til 3 og F-T4 var sunket til 18,6. Legen anbefalte økning til 125 mikrogr Levaxin pr dag. Etter forrige måling brukte jeg 5 x 100 og 2 x 125. Går nå på 125 om dagen og akter å ta ny blodprøve i slutten av måneden. Har tatt tilskudd av d-vitamin siden forrige gang og får målt den neste gang sammen med de andre vanlige vitamin og mineral verdiene. Har vært trøtt og sliten siden i fjor når jeg hadde en infeksjon av en eller annen art. Håper på bedre tider nå som det går mot vår
Orca
Orca's dagbok
-
17-03-11, 20:37 #4
Håper at doseøkningen og våren med sol og mere varme gjør sitt til at formen din blir så bra at denne sommeren blir den beste på lenge.
Lykke til!
Lignende tråder
-
Maikas dagbok
Av maika i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 09-03-12, 14:12 -
Vimselitens dagbok
Av Vimseliten i forumet DagbokerSvar: 8Siste melding: 06-02-09, 01:29 -
~~des65 sin dagbok!~~
Av des65 i forumet DagbokerSvar: 19Siste melding: 21-07-05, 12:35

Svar med sitat
Andrè Bjerke.
Bokmerker