Åh, høres fantastisk ut!! Skulle ønske noe virket på meg også! Har gått på 125ug i 3 uker nå, trodde jeg skulle merke bedring. Det er hlelr motsatt. Jeg må dosere energien min og planlegge dagen ut fra at jeg kun fungerer i ca 4 timer. Skal jeg noe om kvelden, må jeg ligge på lading hele dagen. Har fått øresus om kveldene også nå. Som en motor som brummer i ujevn takt. Men stressfølelsen er mye bedre, sikkert fordi jeg ikke har noe jeg må gjøre.

Like før jeg maser meg til Armour jeg også :-)

Mitt største problem er å takle at jeg ikke fungerer. Jeg hater det faktum at jeg føler alle ser på meg som om jeg har psykiske problemer eller er utbrent. En venninne av meg som er sykepleier svarte da jeg sa at jeg var sykemeldt pga stoffskiftet: "Ja stakkars deg, du har jo hatt så mye det siste året" Hun koblet med en gang sykemeldingen min opp mot at jeg var utslitt av jobben eller andre ting. Så sier jeg at jeg har lav B12 også, og da fikk pipa en helt annen lyd: "Stakkars, har du lav B12, da er det ikke rart du er sliten"

Jeg har ikke såå lav B12, men jeg kunne ikke dy meg. Lav B12 forstår folk. Men stoffskifte? Not.