Hei liten, OK, det var N'finns innlegg du reagerte på altså? Jeg tror N'finn skriver det han skriver på bakgrunn av det han selv har opplevd. Vi skal ha respekt for hans historie.

Jeg liker ikke når det oppstår uvennskap her inne, jeg har lyst til at vi skal ha et fellesskap her. Forumet er viktig for meg, og jeg tror det er viktig for dere også.

Jeg var lei meg da jeg hadde lagt meg i natt og undret meg om jeg hadde vært litt frekk i innlegget jeg hadde postet, men mulig jeg ikke fikk frem ponget mitt klart nok, var overhodet ikke ute etter å "ta" deg, eller de som hadde etterspurt endoen, ville bare påpeke at JEG MENER (du får lov å mene noe annet) at det er galt av en lege å si at dersom man ikke blir frisk av levaxinen, må vi finne noe annet å skylde på. Kanskje vil du erfare dette etterhvert. Jeg håper du slipper.

At det kan tenkes at endokrinologen vet mere om din bakgrunn enn det vi gjør, er vel egentlig ikke så holdbart. Rammes man av kronisk sykdom, er bakgrunnen temmelig urelevant.

Jeg beklager om jeg blir oppfattet som kvass her på forumet, jeg er virkelig ikke kjent som det blant folk rundt meg. Men jeg kaller en spade for en spade, og liker ikke å gå rundt grøten. Noen blir helt symtomfrie, mange blir det aldri. Selv de som erklærer seg friske, innrømmer at de ikke kan ha samme tempo i hverdagen og livet som tidligere. Sånn er det. Jeg synes det er praktisk å være klar over dette. Og man vet ikke hvordan ulike kropper reagerer på tyroksinen, det er derfor man til stadighet må ta blodprøver. Og da synes jeg det er helt feil å gi et tidsestimat for når en kan regne med å være frisk.