Viser søkeresultater 1 til 10 av 101
Threaded View
-
13-08-06, 01:48 #2
Hei hei - jeg vet lite om parathyreoidea, men ville ønske deg velkommen til forumet og takke for tipset! :-)
Vi har en egen "avdeling" på hovedssiden som heter alternativ medisin ved stoffskiftesykdommer hvor vi diskuterer slikt m.m.
Alternative behandlingsmetoder, er et tema hvor det er mange som mener mangt!!
Ellers så kan jeg fortelle at det er en utbredt sak, det med å prøve å fortelle sine kjente og kjære om stoffskifteproblemer i forsøk på å forklare hva som skjer og kanskje høste litt forståelse - for så å oppleve at de kanskje står og tenker at de må huske å kjøpe seg ny tannbørste. Og at den skal være rød denne gangen. så samboeren slutter å ta feil. Osv., osv.. Altså med fokus helt andre steder. Lavt stoffskifte er en typisk usynlig sykdom. Det har riktignok noen fordeler, men det har også sin pris.. Kunne gjerne tenkt meg en diskusjon på hva man kan gjøre med dette. Vet at enkelte på forumet har bestilt broschyrer (hvor er ordboka??) fra stoffskifteforeningen som de har delt ut til venner og bekjente, og som er beregnet til nettopp dette; informative men lettfattelige osv.
Lignende tråder
-
Hvordan få andre til og forstå hvordan det er å ha lavt stoffskifte?
Av justme i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 2Siste melding: 21-03-13, 11:55 -
Var veldig hyggelig å treffe dere!
Av Carro i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 5Siste melding: 30-09-09, 19:07 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18 -
hvordan gi andre innsikt om sykdommen sin?
Av Lissa i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 13-11-06, 12:53

Svar med sitat

Bokmerker