Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
28-11-10, 13:50 #21
Sv: Lav TSH ikke så farlig - sier britisk langtidsstudie
Næ... nu må vi passe på, at denne diskussion ikke bliver for retorisk. Retorikken kan erstatte både fornuften og viden - ved vi jo fra bl.a. politik, ikke?
Nej, "høye doser med stoffskiftehormon" kan ikke "gi samme skader på lang sikt som hypotyreose" af den enkle årsag, at det er ikke muligt at tåle regelmæssig overdosering på hverken kort eller langt sigt - uden at den vil give et væld af symptomer, der hurtigt vil få os til at reducere medicineringen.
Samme mulighed (her for at øge) har vi ikke når vi er undermedicinerede (Subklinisk Hypothyreose) fordi her skal der kæmpes en sej kamp med lægerne - en kamp de oftest vinder, efter at de har jaget skræk for knogleskørhed "og værre" i livet på de undermedicinerede.
Dosering af stofskiftehormon - høj, højere eller højest - uden symptomer på overdosering og/eller med symptomer på bedring - er den rette dosering.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kalsiumtilskudd, farlig?
Av nora i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 16Siste melding: 11-11-14, 08:10 -
Legen sier jeg er OK
Av kurt i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 33Siste melding: 25-06-11, 07:16 -
Fett er IKKE farlig
Av Mod i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 0Siste melding: 08-07-09, 12:46 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01 -
Hvor farlig
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 26-04-05, 09:51

Svar med sitat
Bokmerker