Viser søkeresultater 1 til 10 av 60

Tråd: Høy puls?

Threaded View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Høy puls?

Sitat Opprinnelig skrevet av belle Vis post
    Er akkurat slik jeg har det også! Men det er ikke bare hjertebank om natten, det skjer ikke så veldig ofte, nå og da, men den er SKYHØY hele tiden.
    Belle? Gå på det nærmeste apotek og køb en boks Kaleorid. Receptfri. Ta` en tablet ved middagstid i en uge og kom så tilbage og fortæl hvordan det går. Jeg tror du kommer tilbage med gode nyheder.

At hver depottablet indeholder hele 750 mg kaliumchlorid betyder ikke at du har noget at frygte. For at overleve sundt for blodet, hjertet m.v. skal en menneskekrop have tilført mellem 3 og 3,5 GRAM kalium hver eneste dag, så der er intet at frygte mht. overdosering.

I multivitaminpiller er kalium-indholdet så lavt så det nærmest ikke betyder noget. For at få det tilført "naturligt" dvs. gennem maden skal man spise som minimum mellem 2500-3000 kcal varieret kost med vægt på kalium-kilderne som abrikoser, bananer, appelsiner, citroner, grapefrugt, blommer, vindruer, kartofler med skræl, kål, salat, karse, figen, bælgfrugter, oliven, havre, spinat, blåbær, fersken, stikkelsbær, nødder, mandler, tomat, rødbeder, selleri, æbler, svesker, rosiner og hel hvede.

Test Kaleorid i en uge og fortæl os så om hvordan din puls, hjerte, trykket for brystet og blodtryk har fået det efterfølgende.

Det kan ikke skade, at også andre med "underlige" symptomer fra hjerte/kredsløb/kramper/tryk/pils/press m.v. kan teste Kaleorid og
    - hvem ved -
    bliver overrasket?
    Sist endret av Anisa; 16-11-10 kl 12:21
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Lav puls...
    Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 3
    Siste melding: 05-10-08, 18:59
  2. Puls...
    Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 1
    Siste melding: 21-03-07, 23:43
  3. Høy puls etter mat...
    Av Irgni i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 8