Jeg mener også, bestemt, at det er eldre mennesker som med langvarig og knepen ensidig Levaxinbehandling har mistet noe av sine kognitive evner.
Et lite styre styrer de meste, omtrent som en bananrepublikk styres av storebror.
Og - jeg vil ikke bli oppfattet anderledes enn at jeg mener det er trist å være vitne til.
For jeg ville jo gjerne være med i en forening som ble drevet etter våres beste. Og grunnen til at jeg ikke er med, er jo at den ikke drives slik.
En trenger ikke gå lengere enn til en annen stoffskifteforening, Diabetesforeningen, for å se at det her drives på at helt annet nivå.
En slik forening ville jeg gjerne støttet.
Der kan man få juridisk støtte til å klare de mange spørsmål som dukker opp. Det korte er at man får hjelp, og man kan selv få yte noe. Det er fri talerett der.
Kan bare anbefale deg å lese den passiar som utspant seg mellom formannen i NTF og meg her på Sonja for noen år siden, hvor hun efter heftig ordveksling ringer meg å tilbyr meg en stilling i foreningen for at jeg skal holde kjeft.
DET - er et tilbakelagt stadie, og jeg holder ikke dette mot foreningen idag.
Men de må jo se å få ut fingeren !

En av de mange strider sto om foreningens praksis med å sende informasjon til medlemmets lege som medlemmet ikke fikk se !
Jeg mener - hallo - hvor bor vi liksom !