Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
11-11-10, 22:40 #11
Sv: Alvorlig talt - Norsk thyrodeiaforbund
Det hadde vært flott om det var sånn, for det trengs endringer der.
Jeg meldte meg inn i NTF, samme dag jeg endelig fikk konstatert lavt stoffskifte og gledet meg til å treffe andre mennesker her. Jeg var på nettsiden deres, og der stod det om et treff. Jeg gledet meg og var spent. Problemet var bare att på det treffet kom bare jeg.
Senere fikk jeg post av dem. Jippi jeg fikk lodder å selge.
Så jeg må vel si at futten gikk litt ut av meg. Når jeg også fikk reklame hjem fra NTF om bailine som skulle øke stoffskifte eller hva nå det sto, så var jeg litt imponert.
Så jeg personlig er skuffa, og at de ikke kan gi generell informasjon er trist. Det hadde vært så flott med en oppegående organisajon, og hadde jeg fått ett bedre møte med dem, hadde jeg sikkert på sikt også muligens kunnet engasjere meg der. Men min lyst forsvant gangske raskt, da jeg oppdaget at dette var jo ikke et sted jeg kunne gå til og føle meg hjemme slike jeg forventet.
Jeg er fortsatt medlem, og jeg håper selvsagt på en endring, men jeg er vel blitt endel illusjoner fattigere. Dessverre!
Lignende tråder
-
Alvorlig allergi som bare blir verre og verre.
Av Hild Adelen i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 28-11-10, 19:08 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Medisinsk norsk-engelsk-norsk ordbok
Av Sonja Midtlien i forumet BiblioteketSvar: 0Siste melding: 16-02-09, 20:51 -
Norsk litteratur om FT4 og FT3
Av marge i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 3Siste melding: 22-03-07, 11:22 -
Helseinformasjon på norsk
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 23-11-06, 00:42

Svar med sitat

Bokmerker