Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
Jeg mener du bør behandles. ALLE symptomer, inkludert øyne og de psykiske symptomene du beskriver er typisk for lavt stoffskifte. Be legen (eller elgen) om å få lov til å starte en prøvebehandling med levaxin på 25 mcg. Hvis du først har fått han til å skrive det ut får du gjøre med tablettene som du gjorde med blodprøverekvisisjonen, nemlig å vurdere litt selv. Jeg har alltid sagt at det er lettere å få tilgivelse enn å få tillatelse Vær likevel oppmerksom på at det er viktig med doseøkning når du først har startet behandling, fordi da forsvinner det du har igjen av egne produksjon ganske raskt, og du må jobbe deg opp til å finne riktig medisindose.

Når det gjelder det lave antall kalorier du inntar er dette bekymringsfullt for en med lavt stoffskifte. Spis mindre raske karbohydrater og mer proteiner og fett, for lite kalorier er IKKE bra når man har lavt stoffskifte. Det gjør ting enda verre.
INNTOK... Siden jeg bare gikk opp, eller sto standby i vekt.. så tok jeg fart, og dreit i hele mat-greiene.. Og nå spiser jeg det jeg vil, NÅR jeg vil.. Og vekten er og blir det samme... Betyr ikke at jeg bare lever på sjokolade og pottis altså, men jeg kuttet ut å telle kalorier, og heller spiser det jeg har lyst på.
Hva skjer når man spiser lite kalorier med lavt stoffskifte da?