Det var dumt å øke med thyroid rett etter en mensperiode.. Så jeg sliter med dette enda; altså binyrene sliter.. Det er virkelig demotiverende, men jeg fungerte tipp topp på kurs i hele går på hc smurning og ora adren som binyrehjelp.. Fantastisk bra kurs! Å som jeg er sulten på å leve.. Så kommer katastrofetankene.. jaja, nok surving, jeg er bare så jævlig lei av å føle meg som en syk 90 åring.

Kroppen føles egentlig veldig harmonisk på 3 grains thyroid, men binyrene sliter altså veldig. Er konklusjonen pr i dag hvertfall. Blir sliten etter thyroid inntak og greier, men sliter ikke med kuldefølelse osv, så jeg tenker at 3 grains er akkurat det jeg bør stå på akkurat nå. Ikke sikkert jeg skal høyere har jeg fundert på også? Tenker av og til på å innføre 15 mg til kl 18 i tillegg til 90 + 60 + 30 mg kl 06, 10 og 14. men dette er altså i tidligste laget enda.

Funderer på å legge inn hormonspiral for å redusere menstruasjoner og for å skåne kroppen for det stresset dette medfører.. Det er tydelig hvor dårlig binyrene takler dette. Jeg kommer meg liksom akkurat til hektene før neste peroide starter. Noen som har erfaringer med slik spiral?