hej

jeg har brug for hjælp. Jeg har lige været i MR scanner og gudskelov er der ingen spor af encehalopatien og heller ikke følgeskader af mit anfald - så vidt så godt.

Jeg stod på 20 mg i en mdr og pludselig faldt tallet med 1000.

Det eneste jeg havde gjort af ændringer var at gå 25 op i eurotroxen til 125 hver dag hvilket jeg trives bedre med ( det var min egen ide ved at læse herinde )

Så pt har jeg en hashimoto med et antistof tal d.d på 3700 jeg gik 5 mg ned i binyrebarkhormon for 14 dage siden og det udløste en stigning i antistof på 1000. PT er jeg så på 15 mg og har det bare ad h til.

Hvad er jeres erfaring som har fået samme behandling - er i stået stille selvom tallet stiger og regulerer det sig hen ad vejen. Hvilken behandling får i for at få tallet ned.

Hvad er det jeg har læst om at kirtlen brænder ud - vil det sige sygdommen forsvinder ?

Har nogle et bud på hvad jeg kan gøre for at få tallet ned.

Jeg tager tilskud af perikon hver dag m.h.b på at få melatonin beholdningen op - det har hjulkpet på søvnen - husk autoimmune sygdomme ikke må tage rent melatonin men ved at undersøge det fandt jeg ud af at perikon får kroppen til selv at producere og det er ufarligt.