Viser søkeresultater 1 til 10 av 98
Threaded View
-
20-02-07, 19:14 #11
Hei Stina
Takk for hyggelige svar!!
Jeg er vel så godt som på beina nå, jobber 60% og 40% ufør. Men er mye bedre enn jeg har vært!!!
Har vært en del bekymret for minsten, for det var han jeg gikk med som Hypo, datter gikk jeg med som Hyper. Datter har perioder som stoffskiftet svinger, men har ennå (heldigvis) ikke mått bli medisinert. Det bare merkes veldig på formen hennes. Minsten er snart 3,5 og virker IKKE som om han kan ha noe lavere iq enn andre barn, men skal følge med når han kommer i nevnt alder, 5-6år.
cola drikkinga mi, er så godt som forhenværen, selv om jeg omtrentlig sikler bare jeg ser ei cola-reklame.....
Har også vært flink med maten, potetene er vel det værste. Spiser fedon-brød og det er knallgodt.
Har også prøvd meg på en "kjøpe-på-internett"-diett, men det ble for hardt, men skal prøve igjen snart, men skal bare komme helt inn i min egen diett før jeg hopper på den litt hardere typen!!!
Håper alt er fint med alle, og krysser fingrene for att formen skal gå rett i taket for oss alle!!!!
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
Lignende tråder
-
symptomer siden 1990?
Av Lita i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 18-02-10, 10:33 -
Woodstock 40 år siden!
Av Anisa i forumet Forum: Litt musikkSvar: 0Siste melding: 02-09-09, 21:51 -
Les på denne siden om ME
Av Tynn Tråd i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 18Siste melding: 01-02-07, 20:00 -
Fra hyper til hypo..
Av tollo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 30-08-06, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker