Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
Dette er ikke syting. Det er veldig plagsomt med tilstander som er så synlig som de man kan se midt i ansiktet. Alle vil gjerne kommenterer. Føler med deg
Lurte bare om du hadde prøvd A-krem eller andre tilskudd av A vitaminer hvis du får lov av hudlegen å smøre deg med den da? A vitaminer skal være veldig bra for huden, men det er sikkert lurt å konsultere hudlegen hvis han har iverksatt annen behandling.
Utrolig hvor direkte folk er faktist, og sånn som de stirrer. Må si jeg snart vurderer å kjøpe heldekkende burka Da får jeg jo dekket både de ekstra kiloene og utslettet.

Har brukt A-krem og en annen vitaminkrem lenge. Bytter på. Og så er dette slik at man skal smøre minst mulig vistnok. Hadde jeg smurt meg med kortison ville det vært bra på noen dager, for så å få enda hardere utbrydd. Har drevet med slike små utrbrudd siden juni, før det nå eksploderte. Men litt krem må jeg bare smøre hvis ikke føler jeg ansiktet brenner opp. Noe jeg har tenkt selv på er sikkert at det lønner seg å få boostet opp imunnforsvaret. Så det skal jeg lese meg opp på. Noen som har noen gode tips på hva som er best for å styrke det? (helst litt kjapt?)