Legen min Carro.. som også er den samme som din fortalte meg dette en gang.. (jeg har også pms)

Når kvinner får menstruasjon og EL får man mer væske i kroppen. Det er derfor kvinner legger på seg også i disse periodene. Forskning har klart å vise at kvinner som sliter med pms også får en opphopning av væske i hjernen (som irriterer hypothalamus), noe som forklarer de emosjonelle forandringene. Så det er kanskje dette som skjer når vi har når vi får humørsvingningene våre ;)

Det er noen år siden han sa dette. Samtidig sluttet jeg på alt som heter prevensjon og mannen min valgte å sterilisere seg for at jeg skulle få et bedre liv uten prevensjon. Alternativt skulle jeg prøve noe vanndrivende rett før menstruasjonen kom.. tror de het spirix eller noe sånn.. Men det har jeg ikke hatt behov for enda.. Men.. er ikke umulig at mannen min tvangsender meg til legen med lapp om å gjøre noe med meg... hehe.. steriliseringen var mislykket, så nå sitter jeg her med spiral igjen.. og pms på kjøpet.. var helt fin uten prevensjon..